سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعداد کل بازدید : 9586

بازدید امروز : 2

بازدید د?روز : 1

پاییز 1385 - وبلاگ خبری بندردیر

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

درباره خودم

لینک به لوگوی من

پاییز 1385 - وبلاگ خبری بندردیر

بایگانی

پاییز 1385

جستجوی سریع

:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک

 

بهترینِ برادرانت، کسی است که با راستگویی اش تو را به راستگویی بخواند و با اعمال نیک خود ، تو را بهبرترینِ اعمال برانگیزد . [امام علی علیه السلام]

تلاش جهت تخریب نماینده مردم بندر دیر

نویسنده:عبدالمحمد شعرانی::: یکشنبه 85/8/28::: ساعت 9:56 عصر

سایت خبری بازتاب  با چاپ خبری کا ملا به دور از واقعیت به نماینده شریف مردم دیر،کنگان وجم تهمت دلالی زد ...... قسمتی از متن خبر به این شرح است: یکی از نمایندگان مجلس که از مدتها پیش با خرید چندین هکتار از زمین‌هایی که می دانست وزارت نفت برای احداث پروژه پارس شمالی به آنها احتیاج دارد، قصد داشت این زمین‌ها را به مبلغ کلانی به وزارت نفت بفروشد، ناکام ماند.

 این خبر  کاملا به صورت برنامه ریزی شده وجهت تشویش اذهان مردم دیر بوده است . قابل توجه است بیش از ۸۰درصد زمینهای واقع در منطقه بردخون دیر متعلق به دولت می باشد و آقای صالحی حتی ۱متر هم زمین در مناطق یاد شده ندارد ....... باتوجه به تلاش گسترده جناب صالحی جهت گرفتن حق مردم بندردیر در مورد مسئله پارس شمالی بعضی از دستهای پشت پرده که از حضور پارس شمالی در بندردیر ناراضی هستند می خواهند با رودرو کردن مردم دیر با نماینده خود از این مسئله به سود خود و جهت انتقال پارس شمالی به منطقه ای دیگر استفاده کنند . ام باید بدانند مردم بندردیر آگاه وبیدار پشت سر نماینده خود ایستاده و از حمایت می کنند./


موضوعات یادداشتخبرهای شهر دیر


تبادار دوباره می آید ..........................

نویسنده:عبدالمحمد شعرانی::: یکشنبه 85/8/28::: ساعت 1:34 عصر

  خبرها  حاکی از آن است که تبادار استاندار سابق باردیگر به پست ریاست پارس شمالی باز خواهند گشت. تبادار پیش از این نیز ریاست پارس شمالی را بر عهده داشتن ولی با فشار و مخالفت عطار زاده نماینده بوشهر استعفا داده بود.بد نیست بدانید هم اکنون ایرج حاتمی(معاون سابق برنامه ریزی استانداری) سرپرست توسعه منطقه پارس شمالی است.


موضوعات یادداشتخبره ویژه


نماینده بندردیر: استقرار پارس شمالی براساس مصالح ملی انجام شود

نویسنده:عبدالمحمد شعرانی::: شنبه 85/8/27::: ساعت 10:20 عصر

نماینده شهرستانهای کنگان، دیر و جم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:استقرار تاسیسات اداری پارس شمالی باید براساس نظرات کارشناسی و لحاظ مصالح ملی انجام شود.

قیصر صالحی چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: درهفته جاری وزیرنفت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست درسفر به استان بوشهر و حضور در منطقه میدان گازی پارس شمالی به مکان یابی استقرار تاسیسات پارس شمالی اقدام کردند.

وی اظهارداشت:هرچند تاکنون نتیجه کارشناسی مکان یابی این سفرمشترک اعلام نشده است اما برخی شایعات از انتقال مکان استقرار تاسیسات پارس شمالی به مکانی غیر از شهرستان دیر حکایت دارد.

صالحی یادآورشد:باتوجه به اینکه میدان گازی پارس شمالی درحوالی شهرستان دیر واقع است یکی ازمطالبات مردم استقرار تاسیسات یادشده در این شهرستان است.

عضو کمیسیون اصل ? ???مجلس شورای اسلامی گفت:پیش از این وزیر نفت نیز اعلام کرده بود محل استقرار پارس شمالی در شهرستان دیر تعیین شده است.

وی گفت:مردم دیر همانطور که در هشت سال جنگ تحمیلی عزیزان خود را برای دفاع از آرمانهای امام (ره) تقدیم انقلاب کردند برای استقرار پارس شمالی نیز آنچه به منافع ملی و مصالح کشور مربوط می‌شود، رضایت دارند.

نماینده کنگان،دیر و جم درمجلس شورای اسلامی‌افزود:اما حرف مردم شهرستان دیراین است که مسوولان شفاف عمل کنند تا شایبه اعمال نفوذ ایجاد نشود.

صالحی یادآورشد:مردم جدای ازمسوولان و نظام نیستند و اگر تصمیمات براساس کارشناسی باشد، نقطه استقرار تاسیسات پارس شمالی برایشان مهم نیست ولی به دنبال این هستند که تصمیمات سلیقه‌ای نباشد.

وزیر نفت در سفر شنبه هفته جاری به بوشهر نیز درگفت وگو باایرنا اعلام کرد:هنوز محل استقرار تاسیاست پارس شمالی مکان یابی نشده‌است.

کاظم وزیری هامانه گفت: باتوجه به وجود مناطق حفاظت شده درحوالی میدان پارس شمالی برای جلوگیری ازتخریب‌این مناطق باهمکاری سازمان حفاظت محیط زیست مکان یابی استقرار تاسیسات یادشده با تکیه بر نظر کارشناسی در دست اقدام است.

وی یادآورشد:دیدگاه وزارت نفت کاهش هزینه اجرای طرح است و حفاظت محیط زیست نیز به کاهش اثرات تخریبی و رعایت مسایل زیست محیطی برای مکان یابی استقرار پارس شمالی نظر دارد.

در همین ارتباط روز گذشته شماری از مردم شهرستان دیر با تجمع در مقابل فرمانداری دیر خواستار استقرار تاسیسات پارس شمالی دراین شهرستان شدند.

منطقه گازی و نفتی پارس شمالی در بخش بردخون شهرستان دیر واقع است.

شهرستان دیر ? Dayyer?در جنوب استان بوشهر قرار دارد و فاصله مرکز آن تا بوشهر ? ????کیلومتر است.


موضوعات یادداشت


آقای ریس جمهور مردم بندردیر همچنان چشم انتظار وعده های شما هستند

نویسنده:عبدالمحمد شعرانی::: شنبه 85/8/27::: ساعت 10:20 عصر

چیزی  حدود ??ماه از حضور ریاست محترم جمهوری در جمع مردم دیر می گذرد اما متاسفانه تاکنون هیچ کدام از وعده های ایشان عملی نشده است .......... متن کامل سخنرانی ریس جمهور در جمع بندردیر یک بار دیگر بخوانید ..........

ازسوی دیگر،  محمود احمدی نژاد که صبح امروز در ادامه سفر خود به بوشهر در جمع مردم بندر "دیر" سخن می گفت، با اشاره به مشکلات موجود در این شهر که توسط مردم بیان شد، اظهار داشت : مشکلات کشتیرانی، ماهیگیری و گاز مصرفی شهرها و همچنین در مورد راه و توسعه پتروشیمی و *پارس شمالی* از جمله مسائلی است که امشب در جلسه هیات دولت تصمیم گیری می کنیم.

رئیس جمهور همچنین در پاسخ به تمایل مردم بندر "دیر" برای تاسیس یک دانشگاه در این منطقه گفت : به طور کامل موافق توسعه دانشگاه هستم و از رئیس دانشگاه پیام نور می خواهم که در زودترین زمان ممکن، شعبه ای از این دانشگاه را در این شهرستان احداث کند و اگر نیاز بود شخصا کمک می کنم.

وی در زمینه تجهیز بیمارستان این شهر نیز اظهار داشت : با استاندار صحبت شده است که بودجه لازم برای بیمارستان نیز اختصاص داده شود تا بیمارستان شما فعال شود.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود تاکید کرد : حضور مسئولان و ادارات مختلف برای خدمت رسانی و حمایت از مردم و رفع مشکلات آنان است. کسی که در اداره بنشیند و وقت تلف کند و در راه اجرای قانون مانع تراشی کند، متعلق به این دولت نیست.

رییس جمهور اضافه کرد : از استاندار خواسته ام گوش هر مدیر دستگاه های دولتی استان را که فکر می کند در دوران طاغوت است و به جای آنکه خادم مردم باشد حاکم آنان باشد را بگیرد و از آن اداره بیرون بیاندازد.

وی با اشاره به شعار دولت نهم گفت : هم استاندار و هم شما مطمئن باشید کسی که بخواهد به این رویه ادامه دهد خودم با او برخورد می کنم چون مناصب اداری ارث پدری کسی نیست.

رییس شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان افزود: ما در راه به دست آوردن فناوری صلح آمیز هسته ای بر روی قدرت مردم خودمان حساب کرده ایم و تمام تلاش خود را برای به دست آوردن این فناوری صلح آمیز و سایر تکنولوژی های روز دنیا به کار خواهیم بست.

احمدی نژاد در پایان تاکید کرد : امروز ملت ایران پناهگاه همه عدالت طلبان و آزادی خواهان در جهان است و ایستادگی ملت ایران بر همه جهان اثر گذاشته است.   منبع : خبرگزاری مهر

 


موضوعات یادداشت


نماینده بندردیر: ملاک تایید و رد صلاحیت افراد فقط قانون است

نویسنده:عبدالمحمد شعرانی::: شنبه 85/8/27::: ساعت 10:20 عصر

نماینده مردم شهرستانهای کنگان،دیر و جم استان بوشهردرمجلس شورای اسلامی و عضو هیات عالی نظارت برانتخابات استان بوشهرگفت: دراسلام اصل بر برائت افراد است و برای تایید و یا رد صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی نیز فقط باید قانون ملاک تصمیم‌گیری قرار گیرد.

قیصر صالحی سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صلاحیت داوطلبان باید تایید شود مگر اینکه فردی با اسلام عناد داشته باشد و یا در ابعاد اجتماعی، سیاسی و امنیتی مشکلاتی داشته باشد که حضورش در شورای اسلامی وجهه شورا را زیر سووال ببرد.

وی اظهارداشت: در تایید و یا رد صلاحیت افراد به مسایل سیاسی، جناحی و سلیقه افراد توجه نخواهد شد.

صالحی تصریح کرد: تمام اقشار مردم،احزاب و گروههای وفاداربه نظام و ولایت فقیه و اصولی که در قانون تعیین شده باید فرصت حضور در انتخابات را داشته باشند.

عضوهیات عالی نظارت برانتخابات استان بوشهربابیان اینکه دفاع از حیثت افراد را ملاک تصمیم‌گیری قرار خواهیم‌داد یادآورشد: دفاع از آبرو و حیثیت افراد را بر مقام، کرسی نمایندگی مجلس و موقعیت‌های اجتماعی ترجیح می‌دهیم.

این نماینده مجلس بدون اشاره به شمارافراد رد صلاحیت شده داوطلبان عضویت درشوراهای اسلامی استان بوشهر گفت: کمترین رد صلاحیت صورت گرفته است.

صالحی گفت:به سوگند دفاع از حقوق مردم وفادار هستم و اگرمستندات قوی و محکمه پسند باشد نظرهیات‌های اجرایی در رد صلاحیت افراد پذیرفته خواهد شد و گر نه رای به صلاحیت داوطلبان داده خواهد شد.

وی اضافه کرد:هیات‌های نظارت و اجرایی نیز باید با هماهنگی بیشتر زمینه افزایش مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنند.

صالحی افزود:تقابل هیات‌های اجرایی و نظارت به صلاح نظام نیست و باید در فضای همدلی و تفاهم انتخاباتی پرشور برگزار شود.

انتخابات سراسری خبرگان و شوراها، ? ???آذر امسال برگزار خواهد شد.


موضوعات یادداشت


دانش‌آموزان و فرهنگیان بوشهردرهشت رشته‌پرسش مهرشش رتبه برتر کسب

نویسنده:عبدالمحمد شعرانی::: شنبه 85/8/27::: ساعت 10:20 عصر

معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در ششمین دوره فراخوان ملی پرسش مهر، فرهنگیان و دانش آموزان این استان در هشت رشته رتبه‌های اول تا سوم کشور را به خود اختصاص دادند.

محمد حاجی زاده یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درپاسخ به پرسشهای رییس جمهوری از دانش آموزان در مهرماه سال ? ???با محوریت عدالت و اعلام فراخوان عمومی به مدارس ? ???هزار نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزان استان بوشهر در این فراخوان شرکت کردند.

وی تصریح کرد:از مجموع آثار ارسال شده به دبیرخانه این مسابقه دراستان بوشهر ? ????اثر برگزیده درقالبهای مقاله‌پژوهشی،شعر، نثرادبی، داستان‌نویسی، وبلاگ نویسی، نشریه دیواری، نشریه غیرحرفه‌ای، فیلمنامه و نمایشنامه‌نویسی، فیلم کوتاه، نقاشی، طراحی، کاریکاتور و سرود انتخاب و به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

حاجی زاده اظهارداشت: دربخش فرهنگیان مجید قاسمی و فروغ پیمانی در رشته وبلاگ نویسی از شهرستان تنگستان و گروه ? ???نفری سرود هنرستان کار و دانش دشتستان رتبه اول را کسب کردند.

وی یادآورشد:حیدر منصوری در رشته شعر و شریعت رسولی در داستان نویسی از دیر مقام سوم را بدست آوردند.

حاجی زاده گفت: همچنین در بخش دانش‌آموزی، حوراء سلیمانی در رشته طراحی از دیر، حسین اوژند، علیرضا احمدی، هادی و عباس منصوری در نشریه دیواری از کاکی دشتستان، آمنه خداکرمی در بخش کاریکاتور از شهرستان بوشهر رتبه دوم و مریم میرزایی در رشته نقاشی از شهرستان بوشهر نیز رتبه سوم کشور را به خود اختصاص دادند.   منبع خبر :ایرنا


موضوعات یادداشت


مردم دیرخواستارتثبیت تاسیسات‌اداری پارس شمالی در این شهرستان شدن

نویسنده:عبدالمحمد شعرانی::: شنبه 85/8/27::: ساعت 10:20 عصر

جمعی از مردم شهرستان دیر( ? ( Dayyer?استان بوشهر خواستار تثبیت تاسیسات اداری منطقه نفت و گاز پارس شمالی در این شهرستان شدند.

آنان سه‌شنبه با اجتماع در مقابل فرمانداری این شهرستان نسبت به آنچه جابجایی محل احداث تاسیسات اداری منطقه نفتی و گازی پارس شمالی از این شهرستان به نقطه دیگری از استان بوشهر نامیدند، اعتراض کردند.

یکی از شهروندان دیری گفت: مردم شهرستان دیر در دولت عدالت محور نهم چیزی جز اجرای عدالت نمی‌خواهند.

علی احمدی افزود: دغدغه و نگرانی مردم دیر نسبت به جابجایی تاسیسات پارس شمالی از این بندر بحق و قانونی است.

عباس بحرانی یکی دیگر از شهروندان دیری نیزگفت: با توجه به کاهش ذخایر آبزی و صید و صیادی درآبهای این شهرستان،بیکاری جوانان منطقه و قول مساعد استاندار بوشهر مبنی بر احداث تاسیسات اداری پارس شمالی در شهرستان دیر، درخواست مردم دیر حق است.

وی افزود: باتوجه به اینکه منابع و ذخایر نفتی و گازی پارس شمالی دربخش بردخون از توابع شهرستان دیر واقع است، باید تاسیسات اداری آن نیز درهمین منطقه بنا شود.

قاسم ابراهیمی رییس شورای اسلامی دیرنیزگفت: مساله‌احداث تاسیسات اداری پارس شمالی ازسوی مسوولان استان بوشهر در حال پیگیری است و مسوولان شهرستان دیر نیز تارسیدن بحق وقانونی مردم دیر تلاش و پی‌گیری مستمر خواهند داشت.

امام جمعه دیر نیز گفت:دغدغه و نگرانی مردم این شهرستان در این زمینه را در تماس با معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهرمطرح کردم که وی از توافق وزارت نفت و سازمان محیط زیست نسبت به جابجایی این تاسیسات اظهار بی اطلاعی کرد.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی افزود: قراراست معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در جلسه‌ای، پاسخگوی نگرانیهای مردم شهرستان دیر باشد.

منابع و ذخایر نفتی و گازی پارس شمالی در بخش بردخون از توابع شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر قرار دارد.

در پی بازدید روزشنبه هفته جاری وزیر نفت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور درخصوص مکان یابی برای استقرار تاسیسات منطقه منطقه نفتی و گازی پارس شمالی، در روزهای اخیر شایعه موافقت وزیر نفت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشورباانتقال تاسیسات اداری منطقه پارس شمالی از شهرستان دیر به نقطه دیگری در استان بوشهر پخش شد.

شهرستان دیر با بیش از ? ???هزار نفر جمعیت در ? ????کیلومتری جنوب بوشهر واقع است و بیشتر ساکنان این شهرستان از طریق صیادی و کشاورزی (کشت گوجه فرنگی) امرار معاش می‌کنند.


موضوعات یادداشت


مردم شهر دیر خواستار حضور استاندار در بین خود شدند ........

نویسنده:عبدالمحمد شعرانی::: شنبه 85/8/27::: ساعت 10:20 عصر

امام جمعه شهر دیر که در مسجد جامع این شهر سخن می گفت  از مردم این شهر خواست با حوصله و منطق به قضیه پارس شمالی نگاه کنند و در ادامه گفت هنوز موفق به تماس گرفتن با شخص استاندار نشده ام اما مشاور  و معاونت سیاسی ایشان هرگونه خبر در مورد این قضیه را تکذیب کردند . مردم دیر که خود را برای تجمع در مقابل فرمانداری آماده کرده بودند با توجه به در خواست امام جمعه این شهر  از این کار منصرف شدند اما با شعارهایی خواستار حضور استاندار در بین خود و پاسخگویی به سوالاتشان شدند. ناگفته نماند استاندار بوشهر در یک سال گذشته یک بار به بندر دیر سفر کرده است.


موضوعات یادداشت


نمایند بوشهر: ساخت کارخانه فولاد بوشهر نهایی شد

نویسنده:عبدالمحمد شعرانی::: شنبه 85/8/27::: ساعت 10:20 عصر

نماینده بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صنایع و معادن با ساخت کارخانه فولاد بوشهر موافقت کرد.

شکرالله عطارزاده شنبه درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی این کارخانه بزودی توسط شرکت بین‌المللی دنا پارس و مشارکت کمپانی متال هندوستان آغاز خواهد شد.

وی اظهارداشت:فاز نخست کارخانه فولاد بوشهر باظرفیت تولید یک میلیون تن در سال در زمینی به مساحت ? ????هکتار احداث می‌شود.

عطارزاده یادآورشد:تولیدات این کارخانه شامل انواع تیرآهن،میلگرد، ورق، شمش و سایر مصنوعات فلزی است.

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی‌تصریح کرد:در طرح توسعه کارخانه فولاد بوشهر? ????مگاوات برق نیازاست که برای فازنخست آن ????مگاوات موافقت شده‌است.

وی گفت:کارخانه فولاد بوشهربا سرمایه‌گذاری ? ????میلیون دلار و ? ????میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانکها و صندوق ذخیره ارزی ساخته می‌شود.

عطارزاده یادآورشد: برای فاز نخست این کارخانه ? ????میلیون دلار ارز و ? ????میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

نماینده بوشهر،گناوه‌ودیلم در مجلس شورای اسلامی افزود:با بهره‌برداری از کارخانه فولاد بوشهر یک هزارو ? ????اشتغال مستقیم و ? ???هزار شغل غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

وی گفت:باتوجه به‌اینکه کارخانه تولید لوله‌نیزبزودی درمنطقه‌ویژه اقتصادی بوشهر با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا ساخته خواهد شد با اجرایی شدن ساخت کارخانه فولاد بوشهر، مواد لازم برای کارخانه لوله‌سازی نیز تامین می‌شود.


موضوعات یادداشت


دیدار استاندار با مردم شهر دیر

نویسنده:عبدالمحمد شعرانی::: شنبه 85/8/27::: ساعت 10:20 عصر

استاندار بوشهر گفت: هنوز تصمیم‌نهایی برای مکان یابی و جابجایی تاسیسات اداری وپشتیبانی پارس شمالی توسط وزیر نفت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و کارشناسان اتخاذ نشده است.    

علی افراشته پنجشنبه‌شب در جمع مردم شهرستان دیر افزود: اگر افرادی مطلبی درباره جابجایی و مکان یابی تاسیسات پارس شمالی برسر زبان مردم گذاشته‌اند، شایعه و کذب است.

وی گفت: با توجه به اینکه توسعه پارس شمالی یک طرح ملی است، باید در هیات دولت تصمیم‌گیری شود و هرچه هیات دولت در این زمینه تصمیم‌گیری کند، باید مورد قبول مردم باشد.استاندار بوشهر پیشنهاد داد، برای پیگیری دغدغه مردم دیر در مورد پارس شمالی هیاتی به ریاست امام جمعه این شهر تشکیل شود تا بتواند مطالبات مردم را از طریق قانونی و منطقی در استان و کشور پیگیری کند.

ذخایر و منابع گازی ونفتی پارس شمالی در منطقه بردخون از توابع شهرستان دیر واقع است که در آستانه آغاز عملیات اجرایی این طرح، شایعاتی مبنی بر انتقال محل احداث تاسیسات اداری و پشتیبانی این پروژه از شهرستان دیر به نقطه دیگری از استان بوشهر پخش شده است.

این شایعات باعث نگرانی مردم شهرستان دیر و واکنش‌هایی نظیر تجمع آنان در مقابل فرمانداری و مکاتبات اعتراض آمیز آنان برای مسوولان استان و کشور را درپی داشته است.

در روزهای اخیر پس از سفر وزیر نفت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به استان بوشهر برای مکان یابی پروژه پارس شمالی این شایعه‌ها شدت گرفته است که نگرانی‌ها و اعتراض‌های مردم شهرستان دیر را مضاعف کرده است.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: ? ??میلیارد ریال برای تبدیل بیمارستان ? ???تختخوابی نیمه تمام رها شده شهرستان دیر به بیمارستان ? ???تختخوابی اختصاص یافته و در اختیار وزارت مسکن و شهرسازی قرار گرفته است.

افراشته گفت: همچنین نامه صیادان شهرستان دیر در اعتراض به صید ترال آبزیان در آبهای این بندر نیز دستور خورده و مقرر شد در صورت مشاهده هرگونه صید ترال در آبهای این بندر به شدت با متخلفان برخورد شود.

امام جمعه دیر نیز در این جمع گفت: توسعه اقتصادی و فرهنگی در بستر امنیت سامان می‌گیرد و مردم این شهرستان نیز اگر چه با بی‌مهری و بی‌توجهی روبرو می‌شوند، اما با صبر و نجابت به امنیت شهرستان توجه دارند.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی افزود: اعتماد مردم به مسوولان امری اساسی و ضروری است و اگر این اعتماد از دست برود، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

وی درباره پارس شمالی اظهارداشت: مسوولان باید این ذهنیت ( جابجایی پارس شمالی به نقطه دیگر ) را از ذهن مردم دیر پاک کنند.

امام جمعه دیر یادآورشد: اگر به فکر محیط زیست جانوران هستیم اول باید به فکر محیط زیست انسانها باشیم که در رفاه و آسایش باشند، زیرا در این شهرستان افرادی وجود دارند که برای رفاه و آسایش خود از امکانات اولیه نیز محروم مانده‌اند.

رییس شورای اسلامی شهر دیر نیز گفت: ایجاد پروژه پارس شمالی از وعده‌های رییس جمهوری در سفر سال گذشته خود به این شهرستان است.

به گفته قاسم ابراهیمی، ایرادهای گرفته‌شده توسط سازمان محیط زیست بهانه‌ای بیش نیست و در شهرستان دیر بیش از شش هزار هکتار اراضی دولتی بدون معارض وجود دارد که می‌تواند برای احداث تاسیسات پارس شمالی مورد استفاده قرار گیرد.

وی، تکمیل بیمارستان دیر، راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد بازارچه مرزی، بندر آزاد تجاری، فعال شدن گمرک و صید و صیادی را از راهکارهای توسعه شهرستان دیر اعلام کرد.

شهرستان دیر با بیش از ? ???هزار نفر جمعیت درجنوب استان بوشهر واقع است و فاصله مرکز آن تا بوشهر ? ????کیلومتر است.

.نکات ویژه دیدار .......................

?: مردم بندر دیر ساعتها منتظر حضور استاندار در بین خود بودند..........

?: در محل برگزاری مراسم طومار پارچه ای بزرگی قرار گرفته بود ومردم درآن امضا وانگشت می زدند.

?: پارچه بزرگی که در محل مراسم نصب شده بود توجه همه را بسوی خود جلب کرده بود{پارس شمالی حق مسلم ماست }

?: همه کاندیدهای شورا سوم درمحل مراسم حضور داشته و درحال تبلیغات بودند ....

?: آقای افراشته ?ساعت پس از جلسه نیز با چهره ای خندان جوابگو سئوالات مردم دیر بودند.


موضوعات یادداشت


<      1   2   3      >

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com